• UZMAN EĞİTMENLERİMİZ
    • SAĞLIK BAKANLIĞI ONAYLI EĞİTİMLERİMİZ
    • KAMU SEKTÖRÜNÜN TERCİHİ
    • KAMU REFERANSLI
    • UZMAN EĞİTMENLERİMİZ
    • SAĞLIK BAKANLIĞI ONAYLI EĞİTİMLERİMİZ
    • PROFESYONEL KADROMUZ
    • ULUSLARARASI EĞİTİMLERİMİZ
    • YAŞAM VE ÖĞRENCİ KOÇLUĞU
    • YAŞAM KOÇLUĞU GRUP SEANSLARI
    • UZMANLIK EĞİTİMLERİMİZ
    • KURUMA ÖZEL EĞİTİMLERİMİZ
    • PROFESYONEL KADROMUZ
    • KURUMSAL YAPIMIZ
    • İNSANA DEĞER VEREN KADRO
    • GÖNÜLLÜ EĞİTİMLERİMİZ
    • SEKTÖRDE ÖNCÜ
    • REFERANSLI
    • GÜNCEL BİLGİ
    • SÜREKLİ EĞİTİM
    • YÜKSEK BAŞARI ORANI
    • TEKNİK ALTYAPI
    • TERCİH EDİLEN EĞİTİM KURUMU
    • GÜNCEL BİLGİ
    • ULUSLARARASI STANDART
    • KALİTELİ EKİPMANLAR
    • KOÇLUK
    • ÖĞRENCİ KOÇLUĞU
    • KURUMSAL FİRMALARIN TERCİHİ
    • KURUMSAL HİZMET KALİTESİ
  • https://www.facebook.com/profile.php?id=100002772487525
Takvim

Eğitim

UZMANLIK EĞİTİMLERİMİZ:

Temel İlk Yardım + OED Eğitimi (Ayça SÖNMEZ-Beyhan CEYLAN-Eda UZUN-Ali ŞAHİN-Mehmet Ali KOÇ-Elif ALBAYRAK-Lütfiye KAYGISIZ-Akife Gül CEMEK-Cennet HERKCİ-Sunkar SÖNMEZ)

Eğitimin Amacı: Herhangi bir kaza ya da yaralanma anında doğru müdahaleyi kısa sürede yapmak.

Eğitim Konuları:

    İlkyardım Temel Uygulamaları

    Olay Yerinin Değerlendirilmesi

    İnsan Vücudu ile ilgili bilinmesi gerekenler

    Hasta Yaralının Değerlendirilmesi

    Temel Yaşam Desteği (Suni Solunum-Göğüs Basısı)
   
    OED (Otomatik Eksternal Defibrilatör) Kullanıcı Eğitimi

    Kanamalar

    Isı Dengesi Bozuklukları

    Yaralanmalar

    Bilinç Bozuklukları

    Kırık, çıkık ve Burkulmalar

    Zehirlenmeler

    Böcek Sokmaları ve Hayvan Isırıkları

    Yabancı Cisim Kaçması ve Batması

    Hasta Yaralı Taşıma

İlk Yardım + OED Eğitici Eğitimi (Ayça SÖNMEZ, Mehmet Ali KOÇ)

Eğitimin Amacı:
İlk yardım bilincini toplum nezdinde oluşturacak eğitimcilerin yetiştirilmesi.

Eğiticinin Eğitimi Programı (Doç.Dr. Oya TANERİ-Ayça SÖNMEZ)

Eğitimin Amacı: Bağlı bulunduğu organizasyondaki eğitim ihtiyacını ortaya
çıkararak, ihtiyaç olan eğitim programlarını hazırlamak, sunmak ve değerlendirmeyi öğrenmek.

Eğitim Konuları:

     Öğrenme Süreci

     Eğitim Öğretim Kavramı

     Eğitimin Önemi ve Rolü                                                        

     Öğrenme Teorileri

     Öğrenme Döngüsü

     Öğrenme Kuramları

     Gelişim Psikolojisine Temel Bakış

     Eğitim Programı Geliştirmenin Planlanması

     Eğitim İhtiyaç Analizi

     İhtiyaç Değerlendirme Teknikleri

     Eğitim Programı Tasarısı Hazırlama Süreci

     Eğitim Hedeflerinin Belirlenmesi

     Eğitim İçeriğinin Belirlenmesi

     Hedef-İçerik Uyumu

     Eğitim Durumu ve Değişkenleri

     Eğitim Programının Sunulması

     Etkili Sunum Becerileri

     İyi Eğiticinin Özellikleri

     Programın Değerlendirilmesi

     Ölçme ve Değerlendirme Kavramı

     Ölçme ve Değerlendirmenin Amaçları

     Geleneksel Ölçme ve Değerlendirme Teknikleri

     Alternatif Ölçme ve Değerlendirme Teknikleri

     Bilişsel Alan Davranışlarının Ölçülmesi

     Duyuşsal Alan Davranışlarının Ölçülmesi                                                     

     Psiko-motor Becerilerin Ölçülmesi

     İyi Bir Ölçme Aracında Bulunması Gereken Özellikler

     Ölçme Sonuçları Üzerinde İstatistiksel İşlemler

     Değerlendirme Süreci

     Değerlendirme Sonuçlarının Kullanılması

SPSS (Sosyal Bilimler İçin İstatistik) Eğitimi (Doç.Dr. Oya TANERİ)

STATA Eğitimi (Prof.Dr. Turanay CANER)

Eğitim Konuları:

     Regresyon ve Faktör Analizi

     T-testi

     Frekans&Yüzde Tabloları

     Sütun-Bar-Pasta-Saçılım Grafikleri

     ANOVA (Varyans Analizi)

     ANCOVA (Kovaryans Analizi)

     MANOVA (Çok Değişkenli Varyans Analizi)

     MANCOVA (Çok Değişkenli Kovaryans Analizi)

ISO TS 16949 Otomotiv Kalite Yönetim Sistemi Eğitimi (Ayşe AKOVA-Leyla SEMİZ)

Eğitimin Amacı: ISO/TS 16949 Standardı, otomotiv sektöründe tüm mevcut otomotiv standardlarının yerine geçecek bir standard olarak ISO tarafından oluşturulmuştur. Bu standardın oluşturulmasındaki amaç; otomotiv yan sanayileri kalite yönetim sistemlerinin tüm dünyada kabul gören ortak kriterlere göre denetlenmesi ve değerlendirilmesidir.Bu eğitim programının hedefi, katılımcılara ISO/TS16949 standardını açıklamak, standard uygulamalardan örnekler vererek, ISO-TS 16949 Kalite Yönetim Sistemini kurmak, geliştirmek isteyen firmalara yardımcı olmaktır.

Eğitim Konuları:  
     İstatistiksel Process Kontrol (SPC) Eğitimi

     Ölçüm Sistemleri Analizi (MSA) Eğitimi

     Hata Türleri ve Etkileri Analizi (FMEA) Eğitimi

     Otomotiv Proje Yönetimi - Ürün Kalite Planlaması ve Onaylama Süreci (APQP/PPAP) Eğitimi

ISO 9001 Kalite Yönetim Sistemi Eğitimi (Ayşe AKOVA-Leyla SEMİZ)

Eğitimin Amacı: ISO 9001:2008 Kalite Yönetim Sistemi
Standart maddelerinin açıklanması, temel bilgilerin verilmesi, sistem
bilincinin oluşması ve gerekli motivasyonun sağlanmasıdır.

Eğitim Konuları:   
    Temel standart eğitimi

    Müşteri şikayetleri+müşteri memnuniyeti

    8D Yönetimi (Düzeltici önleyici faaliyetler)

    Dokümantasyon

    İç ve Dış tetkikler

ISO 14001 Çevre Yönetim Sistemi Eğitimi (Leyla SEMİZ)

Eğitimin Amacı: Çevre Bakanlığı Mevzuatları ve ISO 14001 standardına göre Yönetim Sistemi’nin kurulması ve sürekli geliştirilmesi için gerekli olan bilgilerin kazanılması,Çevre Yönetim Sisteminin, çevre politikasının geliştirilmesi, uygulanması, başarıya ulaştırılması, gözden geçirilmesi ve sürekliliği amacını güden, kuruluş yapısı, planlama faaliyetleri, sorumluluklar, uygulamalar, usuller ve işlemleri ile Çevre Yönetim Sistemleri Standardları ve Çevre Yönetim Sisteminin kurulması çalışmalarının basamaklarının anlatılmasıdır.

Eğitim Konuları:

    Temel standart eğitimi

    Dokümantasyon

    İç ve Dış tetkikler

    Düzeltici önleyici faaliyetler

    Çevresel boyut analizi

OHSAS 18001:2004 İş Sağlığı ve Güvenliği Yönetim Sistemi Eğitimi (Leyla SEMİZ)

Eğitimin Amacı: İş sağlığı ve güvenliği ile ilgili kanun, yönetmelik, mevzuat ve tüzüklerin ışığı altında, kuruluştaki söz konusu riskleri ortadan kaldırarak veya en aza indirerek, sağlıklı, güvenli bir çalışma ile sağlıklı bir çalışma ortamının yönetilmesidir. OHSAS 18001; ISO 9001 ve ISO 14001 ile benzer bir yaklaşımla, sürekli ve proaktif çözümler getirir.

Eğitim Konuları:

   Temel standart eğitimi

   Dokümantasyon

   İç ve Dış tetkikler

   Düzeltici önleyici faaliyetler

   Risk analizi

ISO 27001 Bilgi Güvenliği Yönetim Sistemi Eğitimi (Leyla SEMİZ)

Eğitimin Amacı: (Korunmayan bilgi, değerli değildir!!!)

Çağımız teknolojisinde en değerli varlık bilgidir. Günümüzde yaşanan bilgi saldırıları bunun bir kanıtıdır. Firmalarımızda ki bilgilerin gizliliği için BGYS en önemli konulardan biridir. Peki bilgimizi nasıl ve kime karşı korumalıyız? İşte bu
soruları yanıtı bu eğitimde.

Eğitim Konuları:    
   Temel standart eğitimi

   Dokümantasyon

   İç ve Dış tetkikler

   Düzeltici önleyici faaliyetler

   Bilgi güvenliğinde risk analizi

   Sızdırmazlık testleri

5S Eğitimleri(Leyla SEMİZ)

Eğitimin Amacı: Çalışma alanını temiz, düzenli ve amaca uygun biçime sokulması için uygulanan bir Toplam Kalite tekniğidir. S ile başlayan 5 japonca kelimenin baş harflerinin bir arada ifade edilmesi nedeniyle5S adı ile bilinmektedir.5 S, işletmelerdeki düzen ve disiplini sağlamak için kullanılan hem basit, hem de işletmenin en küçük ayrıntılarının denetimini sağlayan ve diğer iyileştirme çalışmalarının temelini oluşturan bir sistemdir.5 S sistemi işyerini organize ve standardize eden, sistematik bir yaklaşımdır.5 S güvenliğini arttırılmasına ,  iyileştirilmiş iş akışının sağlanmasına, daha iyi ürün kalitesinin elde edilmesine,  stok savurganlığının önlenmesine ve çalışma alanımızdaki kontrol  ettiklerimiz hakkındaki verimliğimizin artmasına yardımcı olur.5 S uygulaması ile birlikte, araç-gerecin, malzemenin ve insanların, çalışma ortamında, yepyeni bir yaklaşımla bir arada var olmaları gerektiğini anlayabiliriz.5 S Teknikleri uygulandığında normalden sapmaları, çok hızlı tespit etme yeteneğine kavuşabiliriz ve zaman içinde süreçlerimizdeki gelişmeler devamlılık kazanır. Görsel ve açık biçimde neyin normal olduğunu ortaya koyduğumuzda artık herkes anormal koşulları daha iyi saptayabilecek demektir. 

ISO TS 16949 Otomotiv Kalite Yönetim Sistemi Eğitimi (Ayşe AKOVA-Leyla SEMİZ) 

Eğitimin Amacı: ISO/TS 16949 Standardı, otomotiv sektöründe tüm mevcut otomotiv standardlarının yerine geçecek bir standard olarak ISO tarafından oluşturulmuştur. Bu standardın oluşturulmasındaki amaç; otomotiv yan sanayileri kalite yönetim sistemlerinin tüm dünyada kabul gören ortak kriterlere göre denetlenmesi ve değerlendirilmesidir.Bu eğitim programının hedefi, katılımcılara ISO/TS16949 standardını açıklamak, standard uygulamalardan örnekler vererek, ISO-TS 16949 Kalite Yönetim Sistemini kurmak, geliştirmek isteyen firmalara yardımcı olmaktır.

Eğitim Konuları:

   İstatistiksel Process Kontrol (SPC) Eğitimi

   Ölçüm Sistemleri Analizi (MSA) Eğitimi

   Hata Türleri ve Etkileri Analizi (FMEA) Eğitimi

   Otomotiv Proje Yönetimi - Ürün Kalite Planlaması ve Onaylama Süreci    (APQP/PPAP) Eğitimi

ISO 9001 Kalite Yönetim Sistemi Eğitimi (Ayşe AKOVA-Leyla SEMİZ)

Eğitimin Amacı: ISO 9001:2008 Kalite Yönetim Sistemi Standart maddelerinin açıklanması, temel bilgilerin verilmesi, sistem bilincinin oluşması ve gerekli motivasyonun sağlanmasıdır.

Eğitim Konuları:

   Temel standart eğitimi

   Müşteri şikayetleri+müşteri memnuniyeti

   8D Yönetimi (Düzeltici önleyici faaliyetler)

   Dokümantasyon

   İç ve Dış tetkikler

ISO 14001 Çevre Yönetim Sistemi Eğitimi (Leyla SEMİZ)

Eğitimin Amacı: Çevre Bakanlığı Mevzuatları ve ISO 14001 standardına göre Yönetim Sistemi’nin kurulması ve sürekli geliştirilmesi için gerekli olan bilgilerin kazanılması,Çevre Yönetim Sisteminin, çevre politikasının geliştirilmesi, uygulanması, başarıya ulaştırılması, gözden geçirilmesi ve sürekliliği amacını güden, kuruluş yapısı, planlama faaliyetleri, sorumluluklar, uygulamalar, usuller ve işlemleri ile Çevre Yönetim Sistemleri Standardları ve Çevre Yönetim Sisteminin kurulması çalışmalarının basamaklarının anlatılmasıdır.

Eğitim Konuları:

   Temel standart eğitimi

   Dokümantasyon

   İç ve Dış tetkikler

   Düzeltici önleyici faaliyetler

   Çevresel boyut analizi

OHSAS 18001:2004 İş Sağlığı ve Güvenliği Yönetim Sistemi Eğitimi (Leyla SEMİZ)

Eğitimin Amacı: İş sağlığı ve güvenliği ile ilgili kanun, yönetmelik, mevzuat ve tüzüklerin ışığı altında, kuruluştaki söz konusu riskleri ortadan kaldırarak veya en aza indirerek, sağlıklı, güvenli bir çalışma ile sağlıklı bir çalışma ortamının yönetilmesidir. OHSAS 18001; ISO 9001 ve ISO 14001 ile benzer bir yaklaşımla, sürekli ve proaktif çözümler getirir.

Eğitim Konuları:

  Temel standart eğitimi

  Dokümantasyon

  İç ve Dış tetkikler

  Düzeltici önleyici faaliyetler

  Risk analizi

ISO 27001 Bilgi Güvenliği Yönetim Sistemi Eğitimi (Leyla SEMİZ)

Eğitimin Amacı: (Korunmayan bilgi, değerli değildir!!!)

Çağımız teknolojisinde en değerli varlık bilgidir. Günümüzde yaşanan bilgi saldırıları bunun bir kanıtıdır. Firmalarımızda ki bilgilerin gizliliği için BGYS en önemli konulardan biridir. Peki bilgimizi nasıl ve kime karşı korumalıyız? İşte bu soruları yanıtı bu eğitimde.

Eğitim Konuları:

  Temel standart eğitimi

  Dokümantasyon

  İç ve Dış tetkikler

  Düzeltici önleyici faaliyetler

  Bilgi güvenliğinde risk analizi

  Sızdırmazlık testleri

5S Eğitimleri (Leyla SEMİZ)

Eğitimin Amacı: Çalışma alanını temiz, düzenli ve amaca uygun biçime sokulması için uygulanan bir Toplam Kalite tekniğidir. S ile başlayan 5 japonca kelimenin baş harflerinin bir arada ifade edilmesi nedeniyle5S adı ile bilinmektedir.5 S, işletmelerdeki düzen ve disiplini sağlamak için kullanılan hem basit, hem de işletmenin en küçük ayrıntılarının denetimini sağlayan ve diğer iyileştirme çalışmalarının temelini oluşturan bir sistemdir.5 S sistemi işyerini organize ve standardize eden, sistematik bir yaklaşımdır.5 S güvenliğini arttırılmasına ,  iyileştirilmiş iş akışının sağlanmasına, daha iyi ürün kalitesinin elde edilmesine,  stok savurganlığının önlenmesine ve çalışma alanımızdaki kontrol  ettiklerimiz hakkındaki verimliğimizin artmasına yardımcı olur.5 S uygulaması ile birlikte, araç-gerecin, malzemenin ve insanların, çalışma ortamında, yepyeni bir yaklaşımla bir arada var olmaları gerektiğini anlayabiliriz.5 S Teknikleri uygulandığında normalden sapmaları, çok hızlı tespit etme yeteneğine kavuşabiliriz ve zaman içinde süreçlerimizdeki gelişmeler devamlılık kazanır. Görsel ve açık biçimde neyin normal olduğunu ortaya koyduğumuzda artık herkes anormal koşulları daha iyi saptayabilecek demektir.

Finansçı Olmayanlar İçin Finans (Sunkar SÖNMEZ – Saner ÇINGAY)

Eğitimin Amacı: Finansal yönetim hakkında katılımcıları bilgilendirmek, finansal piyasaların temel kavramlarını aktarmak ve bunların iş yaşamındaki uygulanabilirliğini göstermek, temel finansal bilgi, prensip ve kavramları uygulamaya geçirebilmektir. 

Eğitim Konuları:

     Muhasebe-Finans sistemlerinin karşılaştırılması, Muhasebe sisteminin eksiği,       Finansal tabloların yorumlanması

     Özkaynak-kredi karşılaştırması

     Toplam yatırım tutarının hesaplanması

     İşletme sermayesinin tanımı ve hesaplanması

     Kar-Nakit akışı farkı Kredibilite analizi

     Faiz hesaplamaları

     Yatırım hesaplamaları - Hazine Bonosu fiyatlaması

     Proje değerlendirme metodları

     Döviz risk yönetim ürünleri

     Dış ticarette ödeme yöntemleri

     Kredi bilgileri

     Finansal analiz

     Kredi istihbarat çalışmaları

     Bankalar ile fiyatlamada pazarlık teknikleri

Stratejik Yönetim Değerlendirme ve Uygulama (Prof.Dr. Turanay CANER)

Eğitimin Amacı: Organizasyonun uzun vadedeki hedeflerini belirleyip, belirlenen bu hedefler doğrultusunda stratejik planı yapıp uygulamaya koymak.

Eğitim Konuları:

     Stratejik Yönetim Kavramı ve Önemi

     Şirketler için Vizyon-Misyon-Hedef Belirleme

     Genel Çevre Analizi

     Endüstri Analizi

     Porter 5 faktör Analizi

     Örgüt-içi Kaynak Analizi

     İş ve Kurumsal Düzeyde Strateji Geliştirme

     SWOT Analizi

     Uzun Vadeli Rekabetin Korunması

İnsan Kaynakları Yönetimi (Prof.Dr. David WASHINGTON)

Eğitimin Amacı: Çalıştığı organizasyonun tüm süreçlerine hakim olarak etkin bir şekilde yönetimi sağlamaya yardımcı fonksiyon ve çalışmaları uygulamak.

Eğitim Konuları:

     İnsan Kaynakları Yönetimine Giriş                                                                  

     Temel İlke ve Kavramlar

     Liderlik

     Seçme ve Yerleştirme

     Kariyer Planlama

     Performans Değerlendirme

     Eğitim ve Geliştirme

     Ücret Sistemi ve Bordrolama

İleri Düzey Ekonometri ve İstatistik Eğitimleri

(Prof. Dr. Mehmet CANER-Prof. Dr. Pelin GÜNEY)

Eğitimin Amacı: İktisadi ilişkilerin parametrelerini doğru sayısal değerlerle
eşleyerek önceden tahmin edip yorumlayabilmeyi öğrenmek.

Eğitim Konuları:

     İktisadi İlişki Parametreleri

     Panel Veri Ekonometri

     Zaman Serisi Ekonometrisi

     Mikroekonometri

     Uygulamalı Ekonometri

     Genel Ekonomi

     Özel Ekonomik Konular

     Finansal Piyasalar

     Para Teorisi ve Para Politikası

     Çok Değişkenli İstatistiksel Analiz

Temel İş Sağlığı ve Güvenliği Eğitimi (Beyhan CEYLAN-Leyla SEMİZ)

Eğitimin Amacı: 4857 sayılı iş kanunun, 77. Maddesi gereğince çalışanlarımızın “İş Sağlığı ve Güvenliği” konularında mesleki risklerini bilgilendirerek, bu alandaki riskleri minimuma indirmek ve daha güvenli çalışmalarını sağlamaktır. 

Eğitim Konuları:                                                                                                 

     İş Sağlığı ve Güvenliğinin Amacı

     Ülkemizde İş Sağlığı ve Güvenliği

     Tehlikeli Davranışlar ve Durumlar

     Yasal Mevzuat İle İlgili Bilgiler

     Kişisel Koruyucu Donanımlar

     Uyarı İkazları ve İşaretleri

     İş Yerinde Sağlığı Oluşturan Etkenler

     Meslek Hastalığı

     İş Kazası

     İş Kazası ve Meslek Hastalıklarının Nedenleri

     Resimlerle İş Kazaları

     İş Sağlığı ve Güvenliği Nedir?

Ziyaret Bilgileri
Aktif Ziyaretçi2
Bugün Toplam8
Toplam Ziyaret183018
Hava Durumu